Regulamin sklepu
Sklep internetowy działający pod adresem https://drzwidladomu.com.pl/ (dalej „Sklep”) jest prowadzony przez DOMAR Marcin Piasek z siedzibą w Radomiu, ul. Chrobrego 46B, Radom 26-600, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez II Urząd Skarbowy w Radomiu, NIP: 7961077243, tel: 0048 698 232 242 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora Klienta), email: drzwidladomu@wp.pl (dalej „DOMAR” lub „Sprzedawca”).
§1 Definicje
Klient – Konsument lub osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, ale posiadająca zdolnością prawną, korzystająca ze Sklepu, w szczególności dokonująca zamówienia i zakupu Produktów.
Konsument – konsument w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego.
Produkty – prezentowane przez Sprzedawcę na stronie Sklepu produkty, w tym drzwi, ościeżnice, akcesoria drzwiowe.
§2 Informacje ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu.
- Warunkiem dokonania przez Klienta zamówienia lub zakupu Produktów w Sklepie jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja postanowień Regulaminu.
- System teleinformatyczny Klienta w celu korzystania ze Sklepu powinien spełniać co najmniej następujące wymagania techniczne: (i) aktywne połączenie z Internetem, które będzie umożliwiało obustronną komunikację przez protokół HTTPS, (ii) prawidłowo zainstalowaną przeglądarkę internetową obsługującą standard HTML 5 oraz technologie kaskadowych arkuszy stylów (CSS3), np. Internet Explorer w wersji 9.0 lub nowszej, Mozilla Firefox w wersji 12.0 lub nowszej, Google Chrome w wersji 15.0 lub nowszej, Opera w wersji 12.0 lub nowszej. Przeglądarki powinny pracować w rozdzielczości ekranu nie mniejszej niż 1024×768 pikseli, (iii) włączoną obsługę Java Script oraz cookies (zwykle domyślnie włączona w przeglądarce). Dodatkowo, jeżeli Klient chce złożyć zamówienie w Sklepie, musi również posiadać konto poczty elektronicznej.
- Klient jest uprawniony do korzystania ze Sklepu zgodnie z jego przeznaczeniem. Klient zobowiązuje się do niepodejmowania jakichkolwiek działań, które mogłyby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu.
- Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy w drodze e-mailowej na następujący adres: drzwidladomu@wp.pl lub pod numerem: 0048 698 232 242 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora Klienta). Infolinia jest czynna 7 dni w tygodniu, od godziny 8 do godziny 22.
§3 Korzystanie ze Sklepu
- Klient może korzystać ze Sklepu w dwóch następujących formułach:
- Klient korzysta ze Sklepu po zalogowaniu się na swoje konto w Sklepie (po uprzedniej rejestracji tego konta, która wymaga wypełnienia formularza znajdującego się pod linkiem: https://drzwidladomu.com.pl/); albo
- Klient nie posiada swojego konta w Sklepie i korzysta ze Sklepu w formule „Zakupy bez rejestracji”, czyli bez uprzedniego logowania lub rejestrowania konta w Sklepie.
- Korzystanie ze Sklepu (w tym przeglądanie Produktów) oraz rejestracja i korzystanie z Konta w Sklepie są nieodpłatne.
§ 4 Sposoby Płatności
W Sklepie dostępne są następujące formy płatności:
- przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy, którego numer zostanie podany przez Sprzedawcę w trakcie składania zamówienia przez Klienta. Za moment dokonania płatności uważa się dzień zaksięgowania środków na koncie bankowym Sprzedawcy. Przystąpienie do realizacji zamówienia przez Sprzedawcę nastąpi niezwłocznie, tj. w każdym razie nie później niż w ciągu 1 (jednego) dnia roboczego po zawarciu umowy sprzedaży;
- płatność za pobraniem – wybierając tę metodę Klient dokona płatności gotówką w momencie odbioru przesyłki od firmy kurierskiej lub transportowej wybranej przez Sprzedawcę. Przystąpienie do realizacji Zamówienia nastąpi natychmiast, tj. w każdym razie nie później niż w ciągu 1 (jednego) dnia roboczego po zawarciu umowy sprzedaży.
- Na niektóre produkty wymagany zadatek ok 30% wartości zamówienia, zadatek ustala sprzedawca.
§ 5 Informacje o Produktach
- Informacje o Produktach, w tym ceny, zdjęcia i opisy Produktów widniejące na stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Ceny Produktów dostępnych w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich. Ceny Produktów nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy podawane są przy wyborze sposobu dostawy Produktu przez Klienta w trakcie procesu dokonywania zamówienia Produktu przez Klienta.
- Informacja o cenie Produktu objętego zamówieniem ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta od Sprzedawcy potwierdzenia zamówienia zawierającego: (i) potwierdzenie otrzymania oferty Klienta zgodnie z treścią zamówienia oraz (ii) potwierdzenie realizacji zamówienia przez Sprzedawcę („Potwierdzenie”), zgodnie z § 6 pkt. 6 niniejszego Regulaminu.
§ 6 Zakupy
- Zamówienia w Sklepie można składać poprzez stronę internetową dostępną pod adresem: https://drzwidladomu.com.pl/.
- Klient może korzystać ze Sklepu, w tym składać zamówienia na Produkty, w dwóch formułach, o których mowa w § 3 pkt. 1 Regulaminu.
- Zamówienia w Sklepie można składać dwadzieścia cztery godziny na dobę przez cały rok kalendarzowy, z zastrzeżeniem, że zamówienia złożone po godzinie 11.00 oraz w dni ustawowo wolne od pracy będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- W celu złożenia zamówienia Klient musi przejść całą procedurę zakupu online zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi w trakcie procesu dokonywania zakupu Produktów (zarówno w formule z rejestracją konta jak i w formule „Zakupy bez rejestracji”).
- Złożenie Zamówienia przez Klienta oznacza złożenie przez niego Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży (kupna) zgodnie z treścią zamówienia, gdzie Klient w zamówieniu składa ofertę nabycia wskazanych w zamówieniu Produktów po cenach określonych w zamówieniu oraz zobowiązuje się do odbioru Produktów i zapłaty ceny Produktów oraz kosztów dostawy podanych w zamówieniu. Oferta Klienta obowiązuje przez 1 (jeden) dzień roboczy od dnia jej złożenia.
- Po złożeniu Zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w trakcie rejestracji konta lub w formularzu, który Klient wypełnia w ramach dokonywania zamówienia w formule „Kup bez rejestracji”, Sprzedawca wysyła Potwierdzenie. Potwierdzenie to zostanie wysłane przez Sprzedawcę niezwłocznie, w każdym razie w okresie obowiązywania oferty Klienta, o którym mowa w pkt. 5 powyżej.
- Z chwilą otrzymania Potwierdzenia przez Klienta zostaje zawarta z Klientem umowa sprzedaży Produktów wskazanych w zamówieniu. Potwierdzenie jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta, o której mowa w ust. 5 powyżej. Jeżeli Sprzedawca nie wyśle Potwierdzenia w okresie obowiązywania oferty Klienta, o którym mowa w pkt. 5 powyżej, oferta Klienta przestaje wiązać i umowa sprzedaży Produktów objętych zamówieniem nie dochodzi do skutku, chyba że Klient zaakceptuje Potwierdzenie Sprzedawcy wysłane po okresie obowiązywania oferty Klienta, o którym mowa w pkt. 5 powyżej.
- W sytuacji, o której mowa w pkt. 7, gdy Klient nie zaakceptuje Potwierdzenia Sprzedawcy wysłanego przez Sprzedawcę po okresie obowiązywania oferty Klienta (o którym mowa w pkt. 5 powyżej), jeśli Klient dokonał już zapłaty za zamówienie, Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności za zamówienie, tj. nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni roboczych od upływu terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt. 5 powyżej. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Dostawy Produktów są realizowane przez Sklep na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- W odniesieniu do Klientów będących przedsiębiorcami nie stosuje się art. 662 Kodeksu cywilnego oraz art. 682 Kodeksu cywilnego.
§ 7 Odstąpienie od umowy
(dotyczy tylko Klientów będących Konsumentami)
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży Produktu zakupionego w Sklepie bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia, którego Konsument wszedł w posiadanie Produktu lub którego osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie Produktu.
- W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia Konsument zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę w terminie wskazanym w ust. 1 powyżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu przed upływem terminu na adres: DOMAR Marcin Piasek, ul. Chrobrego 46B, Radom 26-600. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć przy wykorzystaniu formularza, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu, jednak skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe.
- Konsument może odstąpić zarówno w zakresie całego zamówienia, jak też w odniesieniu do wybranych tylko Produktów ujętych w zamówieniu.
- W razie odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić Produkty, w zakresie których odstąpił od umowy ze Sprzedawcą, niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy ze Sprzedawcą. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
- W razie odstąpienia od umowy Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktów.
- Sprzedawca nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktów do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedawcę). Sprzedawca może jednakże wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktów z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- W razie odstąpienia od umowy Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Zgodnie z przepisem art. 38 ustawy o prawach konsumenta, informujemy, że prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy (art. 38 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta);
- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta); oraz
- w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy (art. 38 pkt 8 ustawy o prawach konsumenta).
§ 8 Gwarancja
- Produkty oferowane w Sklepie przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez gwaranta.
- Wykonywanie uprawnień z tytułu gwarancji nie ogranicza praw Konsumenta wynikających z rękojmi.
§ 9 Dostawa
- Czas dostawy Produktów wynosi 21-30 dni.
- Dostawy realizowane są tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. z wyłączeniem sobót). Dostawa Produktów realizowana jest przez wybraną przez Sprzedawcę firmę kurierską lub transportową.
- W dniu przekazania Produktów firmie kurierskiej lub transportowej Klient jest powiadamiany o tym fakcie poprzez kontakt telefoniczny na numer telefonu Klienta wskazany przez Klienta w trakcie rejestracji konta lub podany w formularzu, który Klient wypełnia w ramach dokonywania zamówienia w formule „Kup bez rejestracji”.
- Koszt dostawy Produktów, który pokrywa Klient, jest podany na stronie Sklepu pod linkiem https://drzwidladomu.com.pl/wysylka-i-zwroty, a w odniesieniu do konkretnego zamówienia – jest wskazany w koszyku zamówienia. W koszyku zamówienia koszt dostawy jest wyszczególniony, jako osobna pozycja, i w momencie składania zamówienia przez Klienta jest uwzględniony w łącznej wartości zamówienia (tj. razem z ceną zamawianych Produktów).
- Klient powinien ocenić stan Produktów dostarczonych przez kuriera/firmę transportową. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Produktu lub niezgodności dostarczonego Produktu z zamówieniem w obecności kuriera/ przedstawiciela firmy transportowej można sporządzić protokół reklamacyjny (druk protokołu zobowiązany jest posiadać kurier/firma transportowa) opisujący podstawę reklamacji, a reklamowany Produkt wraz z fakturą sprzedaży przekazać kurierowi/firmie transportowej w celu odesłania do Sprzedawcy. Alternatywnie, Klient może złożyć reklamację na podstawie § 10 Regulaminu i odesłać reklamowany Produkt zgodnie z procedurą wskazaną w § 10 Regulaminu.
- Jeżeli w sytuacji opisanej w pkt. 5 powyżej, przesyłka zawiera więcej niż jeden Produkt, należy zwrócić tylko uszkodzony Produkt. W takim przypadku koszt transportu uszkodzonego Produktu do Sprzedawcy ponosi Sprzedawca. Sprzedawca zobowiązany jest wymienić uszkodzony Produkt na nowy Produkt zgodny z zamówieniem, oraz wysłać Produkt przesyłką na koszt Sprzedawcy. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Produktu w czasie późniejszym, a także w przypadku niesporządzenia protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera/ przedstawiciela firmy transportowej lub w razie stwierdzenia dostarczenia Produktu niezgodnego z zamówieniem, Klient powinien postępować zgodnie z procedurą reklamacyjną opisaną w §10 niniejszego Regulaminu.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności, o którym mowa w §4 lit. b) Regulaminu, Klient jest zobowiązany do przekazania płatności na rzecz kuriera/firmy transportowej, która dostarczyła zamówione Produkty.
- W momencie przyjęcia Produktu Klient zobowiązany jest potwierdzić jego odbiór. Po dokonaniu płatności za Produkty i po przyjęciu Produktu przez Klienta, Produkt staje się własnością Klienta.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy zamówienia lub brak dostawy zamówienia z powodu podania przez Klienta nieprawidłowych lub niepełnych danych, w tym podania przez Klienta nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy zamówienia.
§ 10 Reklamacje
- Klient może złożyć reklamację zgodnie z poniższymi postanowieniami. Poniższe postanowienia dotyczące reklamacji związanej z dostarczeniem uszkodzonego Produktu lub dostarczeniem Produktu niezgodnego z zamówieniem, w żaden sposób nie wyłączają, nie ograniczają, ani nie zawieszają uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów o rękojmi za wady, o których mowa w art. 556 i nast. Kodeksu Cywilnego.
- Klient powinien zweryfikować Produkty dostarczone przez kuriera/firmę transportową. W razie stwierdzenia dostarczenia uszkodzonego Produktu lub dostarczenia Produktu niezgodnego z zamówieniem, Klient ma prawo do złożenia reklamacji związanej z dostarczeniem ww. Produktu. Klient powinien przekazać swoją reklamację niezwłocznie, w każdym razie nie później niż w ciągu 10 dni od stwierdzenia dostarczenia uszkodzonego Produktu lub dostarczenia Produktu niezgodnego z zamówieniem.
- Reklamacja powinna zawierać następujące informacje: imię i nazwisko składającego reklamację, jego dane kontaktowe, w tym adres korespondencyjny oraz podanie powodu reklamacji. Klient powinien przesłać swoją reklamację wraz z reklamowanym Produktem oraz z dowodem zakupu tego Produktu do Sprzedawcy na adres: ul. Chrobrego 46B, Radom 26-600 („Reklamacja”).
- Koszt dostarczenia Sprzedawcy reklamowanego Produktu ponosi Sprzedawca. Klient ma możliwość przesłania reklamowanego Produktu za pośrednictwem kuriera/firmy transportowej wybranej przez Sprzedawcę. Jeśli Klient chce skorzystać z możliwości dostarczenia reklamowanego Produktu za pośrednictwem kuriera/firmy transportowej wybranej przez Sprzedawcę powinien w tym celu skontaktować się z Sprzedawcą pod następującym numerem telefonu: 0048 698 232 242 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora Klienta).
- W ciągu 14 (czternastu) dni od otrzymania Reklamacji Sprzedawca ustosunkuje się do Reklamacji Klienta i powiadomi Klienta o sposobie dalszego postępowania. W przypadku uznania Reklamacji Konsumenta, Sprzedawca wymieni reklamowany Produkt nieuszkodzony/Produkt zgodny z zamówieniem. W przypadku Reklamacji Klienta niebędącego Konsumentem, jeżeli wymiana reklamowanego Produkt nie będzie możliwa lub będzie wymagała nadmiernych kosztów, Sprzedawca zwróci kwotę zapłaconą przez Klienta niebędącego Konsumentem za reklamowany Produkt w ciągu 14 (czternastu) dni od daty rozpatrzenia Reklamacji. Zwrot płatności nastąpi takim samym sposobem, jakim Klient niebędący Konsumentem dokonał zapłaty. W przypadku zapłaty za pobraniem, zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta niebędącego Konsumentem.
- Reklamacje związane z działalnością Sklepu (np. nieprawidłowo naliczone koszty dostawy) należy wysyłać elektronicznie pod adres: drzwidladomu@wp.pl lub listownie na adres: ul. Chrobrego 46B, Radom 26-600.
- Do reklamacji Klientów będących Konsumentami z tytułu wad Produktów mają odpowiednie zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego dotyczące rękojmi za wady (art. 556 i nast.. Kodeksu Cywilnego). Postanowienie § 10 pkt 3 stosuje się odpowiednio. W ciągu 14 (czternastu) dni od otrzymania Reklamacji Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca ustosunkuje się do Reklamacji Klienta i powiadomi Klienta o sposobie dalszego postępowania.
§ 11 Odpowiedzialność
- Z zastrzeżeniem §9 i 10 Regulaminu, Sprzedawca wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z umowy sprzedaży Produktów zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem lub na jego rzecz, jest ograniczona do zapłaty odszkodowania w wysokości straty rzeczywiście poniesionej przez Klienta niebędącego Konsumentem, nie wyższej jednak niż cena zapłacona Sprzedawcy przez takiego Klienta za Produkt na podstawie takiej umowy.
§ 12 Dane Osobowe
- Sprzedawca niniejszym informuje Klienta będącego osobą fizyczną, że jego dane osobowe podane przez Klienta w trakcie rejestracji konta lub w formularzu, który Klient wypełnia w ramach dokonywania zamówienia w formule „Kup bez rejestracji”, w tym podczas składania zamówień, są przetwarzane przez Sprzedawcę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Sprzedawca niniejszym informuje Klienta, że podane przez Klienta dane osobowe będą przekazywane osobom trzecim w celu realizacji składanych przez Klienta zamówień.
- Dane osobowe Klienta są przetwarzane w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania i wykonywania umów sprzedaży Produktów zamówionych przez Klienta, dostawy Produktów pod wskazany przez Klienta adres.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne. Sprzedawca niniejszym informuje Klienta, że niepodanie danych osobowych może uniemożliwiać świadczenie przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną, jak również zawieranie i wykonywanie umów w Sklepie.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt. 8 ustawy o ochronie danych osobowych Klient ma również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych w celach marketingowych.
- Konsument może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w trakcie rejestracji konta lub w formularzu, który Klient wypełnia w ramach dokonywania zamówienia w formule „Kup bez rejestracji” lub, w terminie późniejszym, poprzez zalogowanie do zarejestrowanego już konta.
§ 13 Postanowienia końcowe
- Regulamin dostępny jest w wersji elektronicznej do nieodpłatnego pobrania na urządzenie końcowe Klienta na stronie internetowej pod adresem https://drzwidladomu.com.pl/regulamin-sklepu w formacie PDF. Regulamin udostępniany jest również w siedzibie Sprzedawcy mieszczącej się pod adresem ul. Chrobrego 46B, Radom 26-600.
- Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego Regulaminu, przy czym zmiany Regulaminu nie będą naruszać praw nabytych przez Klienta. W szczególności, zmiany Regulaminu nie będą miały zastosowania do zamówień złożonych przez Klientów (i potwierdzonych przez Sprzedawcę w drodze wysłania Potwierdzenia) przed wprowadzeniem zmiany Regulaminu. Informacja o zmianie Regulaminu oraz o terminie wejścia w życie takiej zmiany, zostanie umieszczona na stronie Sklepu (oraz wysłana mailem do zarejestrowanych Klientów na podany przez nich adres mailowy).
- W związku z tym, że umowa sprzedaży została zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą online zgodnie z rozporządzeniem UE nr 524/2013, niniejszym informujemy, że Klient ma prawo do poszukiwania rozwiązania z nami ewentualnego sporu konsumenckiego w sposób pozasądowy, poprzez platformę do rozwiązywania sporów on-line, dostępną pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Regulamin podlega przepisom prawa polskiego.
Załącznik nr 1: Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
………………………………………… …………………., dn. ………………….
…………………………………………
…………………………………………
imię, nazwisko i adres konsumenta
……………………………………
……………………………………
……………………………………
……………………………………
nazwa i adres przedsiębiorstwa
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy nr … zawartej dnia ……………….. dotyczącej zakupu towaru/usługi ……………………………………………
…………………………..
podpis konsumenta